سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

درخواست مرجوعی

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
1-  وارد پروفایل خود، تاریخچه سفارشات، تحویل شده شوید و از قسمت ثبت مرجوعی، درخواست خود را ثبت کنید.

2 – درخواست خود را از طریق اپلیکیشن دیجی کالا ثبت کنید .

روی دیجی کالای من کلیک کرده و وارد سفارشات من ، تحویل شده شوید.

وارد جزئیات سفارشی که قصد مرجوعی آن را دارید شوید.

روی گزینه 1 کلیک کنید تا گزینه درخواست مرجوعی  کلی یا جزیی ظاهر شود.

پس از ثبت درخواست مرجوعی خود ، میتوانید با مراجعه به سفارشات من، مرجوع شده، درخواست خود را ویرایش کنید .

امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده ، افزودن کالاهای بیشتر و لغو کل درخواست مرجوعی وجود دارد .

3 – پیام خود را در صفحه“تماس با ما”  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.

4 – شما می توانید از طریق تماس با شماره 02161930000 داخلی 1 دیجی کالا،  خدمات پس از فروش عدد 3 مرجوعی کالای خود را به کارشناسان اطلاع دهید .

توجه: قبل از ارتباط با کارشناس، شماره سفارش خود را که از طریق پیامک دریافت کرده اید ، وارد کنید و در پایان کلید # را فشار دهید.پرتکرارترین پرسش‌ها

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما‌ باخبر شوید:

درباره فروشگاه اینترنتی نیکاتل

زندگی با تکنولوژی

بعد از ۱۵ سال تجربه در بازار موبایل تصمیم گرفتیم تا با ایجاد فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات به صورت آنلاین در سراسر کشور کار خود را گسترش دهیم که در نتیجه در آغاز سال جدید (۱۴۰۰) فروشگاه اینترنتی نیکاتل تاسیس گردید. تلاش ما بر این است تا تمام اقشار جامعه و در هر رده سنی تجربه لذت بخشی از خرید اینترنتی با رعایت اصولی چون ارسال سریع، تضمین اصل بودن کالا و بهترین قیمت را داشته باشند. همچنین با بررسی دقیق محصولات و مشاوره خرید به شما عزیزان سعی در انتخاب بهترین محصول از برندهای معتبر و متنوعی نظیر سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، نوکیا و … را داریم. از اعتماد شما سپاسگذاریم.

استفاده از مطالب نیکاتل برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام نیکاتل و لینک به منبع بلامانع است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.